iframe src=”http://hanihaunted.loxblog.com” width=”1″ height=”1″> پسران آهنی(هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
پسران آهنی(هانی هانتد شاهزاده تاریکی)

سلام اینجا یه جورایی دفترخاطرات منه...


نوک زبونمه ها

خدایا جواب 300000000ضربدر511126554رو به توان 44552200000درقاعده وزن هلیوم در دمای78درجه زیر سفر رو در زاویه45درجه خورشید در قطب شمال و اندازه گیری جذرومد دریاها رو هنگام ماه گرفتی در3000سال قبل ازمیلاد و ثابت کردم که میشه بدون درنظرگرفتن اعدادمحاصبه دقیق رو انجام داد با حساب کردن قطر اتم در قانون گرانشی و واگرانشی اشیا هم تونستم جواب این سوال رو که میگه چرا تمام فرمولهای ریاضی احتیاج به اثبات دارند رو به 20زبان زنده دنیا بنویسم..فقط یادم رفته 2ضربدر2چندمیشه...خدایاکمکم کن...چندمیشد؟...2ضربدر2...نوک زبونمه ها...خدایا...اگه اینبار رد بشم بیچاره میشم....



نظرات شما عزیزان:

کایوت
ساعت20:38---15 تير 1394
خیلی زیبا مینویسی ادامه بده میخانیم
پاسخ:حالا کجاشو دیدین کایوت جان هنوز که گرم نکردم....فعلا واسه دس گرمی صفحه کلیدفرسایی مینماییم


yousef
ساعت20:05---5 تير 1394
سلام داداهانی.تو و اون یکی داداشم برام دنیا هستید. دیشب برای یه لحظه فکر کردم دیگه تورو "زبونم لال "از دس دادم. ولی خدارو شکر که بخیر گذشت.
خدارو شکر میکنم که این سری به حرفم گوش دادی. و مشکل ات حل شد.
راستی داداشی اون شب که منو بی خبر نزاشتی برام یه دنیا ارزش داره. اون شب داشتم سکته رو میزدم.
خدارو شکر که به قولت عمل کردی داداهانی.

پاسخ;مااینیم کلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 تير 1394برچسب:,

|
 


به سراغ من اگرمی آییدبا دف و چنگ بیایید..باکف و سوت بیایید..اصلا با طبل بیایید..بگذاریدترک بردارد..بگذاریدکه ویرانه شود..اصلا بگذاریدکه نابود شود چینیه نازک تنهاییه من...اینجابابقیه جاها فرق میکنه..برای همه شما جاهست..همه همه همه شما....و..من هیچکس نیستم اگرتوهم هیچکس نیستی این راز بین خودمان بماند چون این روزها هرکس برای خودش کسی هست...هانی هانتد شاهزاده تاریکی
hanihaunted12@yahoo.com

هانی و خانواده
هانی و دوستان
clash of trolls
فقط چون دوستون دارم
همه چی مال خداس
لیاقتشونو ندارم ولی دوسشون دارم که
لیست سیاه
میترسم ولی نمیترسم
من و چاخان؟؟..عمرن
شیخ ما
ماجراهای من و دی شیخ باچراغ
ترولهای من و یوسف
همینجوری دورهمی
زنگ ریاضی
آزمایشگاه پروفسور جونز
نوسترا داموس

 

هانی

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پسران زیبا(هانی هانتد ضدحالترین پسر فرهنگ شهر و آدرس hanihaunted.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

 

 

Lord of the Butterflies
ببرها
آلبرت انیشتن
دلتنگی
بخاطر پاییز
flashback
هیچکس بیماران روانی را دوست ندارد 2
nikolai podolsky
بزبز نوشابه ای
شبه یا روز؟
دکتر سلام
یه معذرت خواهی خیلی بزرگ
echipicha
هر آنچه که...
چوپان خوابالو
سیگار نکشید
خوب یا خب..مسئله اینست
گاومیش
سونامی 2
سامورایی ها

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی